Anpassad sökning

2008-09-10

Jag känner en som är TV-kändis


Filip & Fredrik är alltid på TV numera. Jag gillade High Chapparal men alla senare produktioner har väl inte blivit lika lysande. Utnötningseffekten blir att man också blir lite utröttad av dem. Ombyte förnöjer...


Igår var det premiär för nya serien, denna gång tillsammans med Oldsberg, och den var väl OK. Bäst var dock att Bele Innebandys styrelseproffs Marcus Grapne (bilden) var domare i straffmomentet med Ravelli. Han har pondus och anses uppenbarligen vara en het coming man i fotbollsdomarkretsar (han dömer i alla fall redan juniorallsvenskan). Så nu är man åtminstone flyktigt bekant med nån som är känd från TV. Jag hoppas att kompisen Eva (kolla!) blir nästa TV-kändis, då är man ju själv nästan medlem i jet-setet... Dessutom, min son har pratat med Stig Vig, jag har hela Dag Vags autografer, och Evas man har gjort världens bästa låt enligt Little Steven, så jag kanske redan kvalar in?


Aftonbladet.se om premiären.

3 kommentarer:

Annika sa...

Du glömde nämna att Stig Vig även har kommenterat min blogg och att vår son har Anders Frisks autograf.

Att din fru har körat på en LP-skiva med Lasse Berghagen kanske inte är meriterande på 2000-talet.

Eva sa...

Utan att vara överdrivet feministisk vill jag väcka frågan om två lönnfeta och ständigt packade tjejer i trettioårsåldern skulle få en massa miljoner för att på bästa sändningstid flänga runt och sjunga svenska låtar i USA, terra c-kändisar och försöka identifiera könsorganen på klasskompisar från gymnasiet.

Lasse Berghagen = supertung merit!

Eva sa...

Jag känner en kille som blivit utskälld av Oldsberg. Anledning: Han fixade inte prostituerade åt honom. Inte för att jag känner till utbudet, men jag misstänker att den typen av damer är svåra att få tag i klockan tre på natten i en liten svensk kommun.