Anpassad sökning

2009-03-06

Vem åker ur?

Hockey är för fegisar och andra klena typer. Matchstraff för den fjuttacklingen. En j-la massa skydd har de också. Näe tacka vet jag de tuffa grabbarna i Supertrean i innebandy som ständigt och jämt står upp utan minsta spår av skydd trots våldsamma tacklingar i ryggen signerade av exempelvis Bro IK. Ibland renderar dessa f ö bara 2 min i båset.

Ikväll kan bottenstriden i innebandyns Superliga avgöras. Som jag tippade igår tror jag Västerås åker ur till slut efter kvällens förlust mot Balrog som vill säkra slutspelsplatsen. Mullsjö har chansen mot temposvaga Falun, och jag tror de fixar det. Sen får Mullsjö och JIK göra upp i sista omgången. Jag visste att AIK skulle vinna igår, 0-5 i baken, vad gör det. Bara kör på. 8 raka, nästan Bele-klass på den upphämtningen.

Inga kommentarer: